Thursday, April 18, 2024   Login
 דבר מנהלת מחלקת החינוך - ד"ר מרים פאנויאן

תלמידים ומשפחות,  צוותי הנהלה, הוראה ומינהלה – משפחת תיכון המושבה היקרה.

 

 

....." ידעתי שזה לא פשוט ולא קל,

       ומי שרודף אחרי הקלות – אל ילך בדרך זו.

      אבל, מי שיש לו אלוהים בליבו ומרגיש צורך ויכולת

     להשתתף במעשי בראשית – זו הדרך "........ ( בן – גוריון(

 

 

 

אנו רואים בתיכון " המושבה" בית חם לכל באיו – לתלמידים, לצוותי ההוראה, להורים וכמובן לכל אורח הבא בשעריו, בית הוא מקום אשר משרה ביטחון, חום, אהבה, למידה, ערכים ובעיקר משענת בוגרת ומטפחת.

וככזה, עם פתיחת שנת הלימודים, עם החגים הקרבים ובאים אני שמחה וגאה לאחל לכולנו ברכות ואיחולים לשנת לימודים מהנה, מיטבית, מלאה באתגרים , יצירתיות ויוזמות . שנה של חיבורים משמעותיים של ביה"ס  לקהילה , לערכי האדם ולערכי המורשת. 

שנה מלאה באהבה גדולה לכל אחד ולכולנו, שנה שבה יהיה מנוף אישי וחברתי, שנה שבה מנהיגי הדור הצעיר – אתם תלמידי תיכון המושבה – תמשיכו להוביל בגאווה רבה את התיכון  והחברה שלנו.

מחלקת החינוך מלווה אתכם בתהליך הגדילה והצמיחה, גדילה של הילד/ה, נער/נערה, צמיחה של ביה"ס , וצוותי  ההוראה לקראת הבגרות  הפנימית של כל אחד ואחת .

בגרות פנימית שתהייה מלאה במטענים ערכיים,  אותם רכש/ה כל נער/ה  בבית הפרטי, במערכת החינוכית במושבתנו בגן הילדים ובבתיה"ס היסודיים.  שורשים שמתעצמים עם הגדילה ומרחיבים אופקים ואחריות, בנוסף, לבגרות הישגית מיטבית שתשמש ערך נוסף לעתידכם האקדמי.

אנו לוקחים אחריות מלאה ,בגאווה רבה , על התהליך החינוכי אותו כל תלמיד/ה מגבש וחווה במערכת החינוכית שלנו , אנו חותרים להוביל  כל אחד ואחת לבניית תמונת העתיד האישית  שלו/ שלה,  זוהי אחריות שבה אנו מתחייבים לבוגר עצמאי, בעל ביקורת עצמית גבוהה, ערכי, מחוייב לעצמו ולסביבה, בוגר פורץ דרך בחשיבה, בעשייה, בראייה עתידית, בוגר  נאמן לערכי המדינה , למסורת ולעברו .

אתם הבוגרים של המערכת החינוכית, אתם מפתחים ומטפחים מסורת חדשה של כל צעד בתיכון "המושבה" , אתם החלוצים ואתם מבנים את אבני היסוד, אנו גאים בכם, אנו סומכים עליכם ומאמינים ביכולותיכם.

תמיד איתכם, לצידכם בגאווה ובאהבה מלאה לכל אחת ואחת מכם.

ברכה אישית  ותודה לכל צוות תיכון המושבה – הנהלה , צוותי הוראה ומינהלה .

למחזור הבוגרים שסיים ופנה לדרכו – שמרו על עצמכם, חזרו למושבה שלנו בשלום, עלו והצליחו.

למשפחות היקרות - 

 

ברכה  לשנה טובה, שנת עשייה , יצירה, ענין, הנאה ואהבה לכולנו. 

בגאווה רבה, שלכם

דר' מרים פאנויאן – מנהלת מחלקת החינוך

123